VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

marți, 11 martie 2008

Activitatea de pe Internet - mai monitorizata decat ne inchipuim

Un nou studiu asupra consumului de Internet arata ca marile companii Web invata mai mult ca niciodata sa afle detalii despre actiunile utilizatorilor, ce cauta si ce fac pe Internet. Acest lucru e posibil prin indiciile adunate referitoare la gusturile si preferintele unui utilizator, de cateva sute de ori pe luna.

Companiile folosesc aceste informatii pentru a prezice ce continut si ce tip de publicitate ar interesa pe fiecare utilizator in parte. Acest studiu, facut pentru The New York Times de catre comScore, furnizeaza ceea ce directorii publicitari spun ca este prima estimare clara a cantitatii de date transmisa de consumatori catre companiile de Internet in fiecare zi.

Analiza facuta indica faptul ca firmele Web detecteaza siteurile utile pe care navigheaza utilizatorii, de exemplu pentru cumparerea unor bilete de avion, informatii despre hoteluri sau bauturi. Urmatorul pas este acela de a trimite utilizatorilor reclame ce contin astfel de date si informatii. Consumatorii nu se plang de acest lucru, dar analistii sunt de parere ca acestia nu au nicio reactie pentru ca nu stiu ce se intampla de fapt.

Directorii companiilor spun ca temerile pentru confidentialitatea datelor sunt neintemeiate si ca ei au politici prin care protejeaza numele consumatorilor si alte informatii personale fata de advertiseri. Companiile Web considera ca aceasta metoda de urmarire a siteurilor vizitate de consumatori este de fapt o favoare, fiindca ii ajuta pe utilizatori sa vada mai repede lucrurile care-i intereseaza prin intermediul anunturilor publicitare.

Inainte, firmele Web puteau monitoriza actiunile consumatorilor numai pe siteurile proprii. Dar in ultimii 2 ani, gigantii Internetului s-au extins, comportandu-se ca intermediari care plaseaza anunturi publicitare pe mii de portaluri si acum pot urmari activitatile oamneilor pe mult mai multe pagini Web.

Microsoft si Yahoo au achizitionat un numar mare de companii in ultimul an, care au ajuns la datele consumatorilor. “In multe dintre afaceri este vorba de fapt despre date,” a spus David Verklin, chief executive la Carat Anericas, o agentie de publicitate din Aegis Group, care decide unde sa plaseze reclamele pentru clienti.