VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

marți, 27 ianuarie 2009

Cerinte Cryostasis-The Sleep of Reason

Minimum system requirements
CPU: AMD 3000+ or Intel equivalent
DRAM: 1GB
Graphics card: AMD/ATI Radeon 9800 pro or nVidia 6800GT
HDD space: unknown
Sound card: DirectX 9 compatible
Operating System: Microsoft Windows 2000

Recommended system requirements
CPU: AMD x2 5600+ or Intel CoreDuo 6400
DRAM: 2GB
Graphics card: AMD/ATI Radeon 2900 HD or nVidia 8880 GTS
HDD space: unknown
Sound card: DirectX 9 or 10 compatible
Operating System: Microsoft Windows XP or Vista

10 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    thx inca un joc fain... trebuia sa apara pe 10februarie!!

  2. Anonim spunea...

    oricum man pana pe 10 februarie e terminat:D.multumesc de cerintele de sistem

  3. Anonim spunea...

    o sa il incerc si eu.

  4. Anonim spunea...

    thx de info

  5. Anonim spunea...

    ms!

  6. Anonim spunea...

    merge pe un geforce 7300 gs 512 ?

  7. Anonim spunea...

    da merge!

  8. Anonim spunea...

    cacamas pe el de joc!!!!!pacalici ce draq e asta?daca var cere 9800 gtx lati mai juca, nu mar mira sa ceara atat la cat de prost e optimizat,puneti BioShock pe langa asta si o sa vedeti ca grafica BioShock-ului e net superioara astuia de aici hai ma ce naiba!! si bio. vrea LA recomandat 8600. OAMENI HAI SA FIM SERIOSI SI SA NU MAI INCURAJAM PRODUCEREA ACESTOR POARCARI PROST FACUTE SI PROST GANDITE SI OPTIMIZATE STUPID

  9. Anonim spunea...

    am instalat jocul ok, am intrat pe pagina de meniu, am facut setarile in option, dar cand am dat 'start new game' jocul se blocheaza complet(nu mai pot misca mouse-ul pe ecran) si imi apare un mesaj de eroare.
    sistem: amd 5000+, geforce 8800 gts, win xp sp2/vista sp1, 4 gb ram.
    de ce mi se blocheaza?

  10. Anonim spunea...

    incerca un update la placa video!