VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

joi, 1 mai 2008

UNBELIEVABLE ACCIDENT

Incredibil accident asa se intampla cei care merg cu viteza mare si nu stapanesc masina .Tot mai multe accidente vad in ultimul timp chiar in Brasov la mine,ieri am fost in Poiana Brasov si am vazut un Ford Focus aruncat pur si simplu in sant!Azi am fost la Cheia si am vazut o masina inca neidentificata aruncata tot in sant dupa o rasturnare,inca nu am descoperit marca masini.Va las cu un Video,este filmat pe o auto-stradaun din strainatate un accident nemaipomenit,inca nu am aflat din ce tara!Va las pe voi!


UNBELIEVABLE ACCIDENT - The funniest videos are a click away