VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

luni, 5 octombrie 2009

Server Hamachi Fifa10 Online

Server de Fifa 10 ! Prin Hamachi . Join US. Va astept sa ne rupem picioarele!
Server 1 Nume: fifa10online | Password: sasweb (Full)
Server 2 Nume: fifa10online2 | Password: sasweb (Full)
Server 3 Nume: fifa10online3 | Password: sasweb (Full)
Server 4 Nume: fifa10online4 | Password: sasweb (Full)
Server 5 Nume: fifa10online5 | Password: sasweb (Full)
Server 6 Nume: fifa10online6 | Password: sasweb (Recomandat)


4 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    tare frate, ms

  2. Unknown spunea...

    is pline toate :| .... pfff

  3. Unknown spunea...

    Am creat si eu un campionat pentru fifa 2010

    Name: Monster Ligue

    Abrevation: adi

    Description: TD.com

    Password: fifa2010

    Daca doriti sa jucati va astept cu placre salut!

  4. Unknown spunea...

    Am creat si eu un campionat pentru fifa 2010

    Name: Monster Ligue

    Abrevation: adi

    Description: TD.com

    Password: fifa2010

    Daca doriti sa jucati va astept cu placre salut!