VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

luni, 27 aprilie 2009

Poze haioase cu caini

Iubesc animalele, în special cainii .Cu toate astea nu sunt omul care să aibă grijă de un animăluț, cu atât mai mult de un câine sau de o pisică. Dovada că nu aș fi stăpânul ideal pentru un câine o reprezintă experiența anterioară cu papagalul meu, care săracul a murit din cauza singurătății...Printre altele, un câine, o pisică chiar și o pasăre au nevoie de un spațiu adecvat unde să crească și de atenție
permanentă-lucruri pe care nu le pot oferi necuvântătoarelor.
Așa că cel mai bine, atât pentru mine cât și pentru animale este să le acord atenție ocazional, atunci când îi văd în fața blocului sau când ies la plimbare cu stăpânii lor. La fel de inofensiv este să caut imagini haioase cu animale (cu câini, în mod special).
Navigând pe Google, în căutare de poze amuzante cu pisici, câini, hamsteri sau orice animal, am dat peste animalici.ro. A fost dragoste la prima vedere, mai ales că am o obsesie pentru tot ce e albastru.
Am rămas plăcut surprinsă când am văzut că mult căutatele poze amuzante cu câini mai au și comentarii la fel de comice, iar vizitatorii pot prelua poza zilei pe site-urile lor sau o pot primi pe email.
Sper ca în scurt timp site-ul să aibă și un forum deoarece am multe de vorbit când vine vorba de animale, mai ales de câini.
Sunt sigură că există multe persoane care iubesc animalele dar nu pot crește un câine sau o pisică însă pot intra pe animalici.ro să se amuze cu imaginile și comentariile postate. Iar cei care nu se declară fani
ai animalelor, odată ce vor accesa animalici.ro și vor vedea cât de amuzanți pot fi câinii, pisicile,hamsterii, rațele, etc, sigur vor îndrăgi necuvântătoarele și vor deveni vizitatori fideli ai ste-ului animalici.ro.

5 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    da dragut siteu ..si animalele ;)

  2. MiHai spunea...

    buna publicitate. blogul si pozele sunt frumoase

  3. Anonim spunea...

    thx de inform.

  4. Adolescente spunea...

    Interesant site-ul si frumos, si eu am descarcat o gramada de poze pentru mobil ;)

  5. habio spunea...

    link exchange?