VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

vineri, 30 ianuarie 2009

Jaf armat la Brasov,langa mine!

O vecina de a mea martora la acest eveniment spune:

"Am cotit la dreapta spre strada Matei Basarab.Treceam prin fata la fosta "Policlinica cu Plata" cand deodata incep sa aud pocnituri. pe langa mine apare in fuga un individ ciudat nu foarte inalt cam la 1,70 carand o sacosa roz (de mers la piata).
Atunci am auzit in spatele meu urletele de durere ale unui barbat..si o femeie care striga dupa ajutor. Cei cativa oameni care erau pe strada au inceput sa fuga dupa individ. Mi-am dat seama imediat ca este vorba de un jaf.
Foarte increzatoare in tineretea mea si in acelasi timp inconstienta am inceput sa fug si eu dupa individ, cu toata forta.
Eu cu inca un domn care fugea din lateral aproape ca-l ajunsesem...cand hotul scoate un pistol si trage in urma sa.
Numai din noroc nu am fost ranita. Caci am apucat sa vad focul din arma.
Am auzit strigate: Trage! Aveti grija! Langa mine era un om care privea spre Neagoe Basarab.
M-am ridicat si m-am uitat si eu. Un barbat aproape ca-l ajunsese pe hot cand acesta a scos din nou pistolul si a tras. Barbatul a cazut la pamant. Nu stiam in ce stare era omul respectiv.

M-am uitat in stanga mea, am vazut ca masinile ce veneau dinspre Lucian Blaga se oprisera. Pe jos era sacosa. Am luat-o de pe jos. Era destul de grea.
Am inceput sa fug incet spre strada principala, de unde auzisem strigatele. Strigam nesigura "Doamna, Doamna!"

Aproape de trecere am vazut o femeie care striga in continuare. M-am dus spre ea. Femeia a traversat si am trecut si eu repede dupa ea. Am ajuns la Casa de Schimb Valutar de la coltul dintre Str Agriselor si 15 Noiembrie.
M-am dus dupa femeie si fiind mai aproape de ea am strigat : Doamna am gasit asta!..femeia a luat bagajul.
M-am uitat in jur. In fata Casei de Schimb era o masina cu geamurile sparte in care se aflau doi barbati raniti. Cel de la volan striga dupa ajutor, avea fata plina de sange.

Erau multi oameni in jur. La scurt timp au aparut mai multe salvari."

Video:

9 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    doamne ce nasol....

  2. Anonim spunea...

    da am auzit si eu...nu aveau ce face aia.

  3. Anonim spunea...

    nu ne miram...acum tot mai multi oameni raman fara servici si asa se intampla!!

  4. Anonim spunea...

    ori esti foarte bine documentat/a, ori chiar esti in posesia unor informatii interesante...scrie-mi la supermamadana@yahoo.com sa confruntam niste chestii

  5. Gabriel Leonard spunea...

    Trist :(

  6. Anonim spunea...

    se duce lumea asta de rapa!!!

  7. Anonim spunea...

    trebe sa faca ceva politistii brsoveni...se descurca ei..este un oras mare !!!!!!

  8. Gaby spunea...

    e destul de trist ce s-a intamplat acolo. am trecut prin zona cu prietena si nu mi-am putut explica de ce s-a intamplat un astfel de jaf pe o strada atat de circulata.

  9. Anonim spunea...

    Thank you for another great article. Where else could anyone get that kind of information in such a perfect way of writing? I have a presentation next week, and I am on the look for such information.