VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

sâmbătă, 13 decembrie 2008

Poze Windows Seven

Azi am testat si noul Windwos Seven Ultimate,mi se pare un windows extrem de stabil si bine organizat.Functioneaza pe platforma lui Windows Vista cu mici modificari.


Poze:

pic1.jpg (205 KB)pic22.jpg (248 KB)pic3.jpg (228 KB)

15 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    mistoooooooo

  2. Anonim spunea...

    marfa dar mananca multe resurse??

  3. Anonim spunea...

    are dx9 sau dx10 ?

  4. Pustiu spunea...

    E prostie curata nici pe departe nu va arata asa si va fi gata abia in 2010-2011 abia se lucreaza la sursa nici un zvon care sa spuna clar ca da asa va arata se stie doar ca va fi multitachscreen

  5. SaS spunea...

    are dx10.1 asa se zice!

  6. Anonim spunea...

    daca iti spun ca are DX 11 ma crezi ?. L-am testat acum cateva zile si vreau sa spun DA,este stabil ca un Wista Service PAck 1 Ultimate.Mici probleme de compatibilitate cu unele programe dar repet MICI ;). Foarte bine organizat.Functia noua Aero mi se pare mult mai interesanta fata de cea de care dispune Vista.Legat de Gaming se prezinta bine , jocurile ruleaza bine. Ce imi mai palce este totodata si noul Windows Media Player, putin modificat ;) In concluzie Un Vista Imbunatatit , elegant si STABIL .(P.S la resurse mananca mai putin decat un Vista. dupa clean install din 2 Giga de RAM , aveam liber cam 1,6 giga, deci mananca putin ( asta si cu tema Aero activata) .Folositi cu incredere;)

  7. Anonim spunea...

    ... daca vreti un soft adevarat folositi Vista pe 64 biti.Acest SO (Windows Seven) se poate obtine din Windows XP si cu pachetul Windows Seven Transformation Pack 2008...il gasiti pe torr...stiti voi unde!
    ...imi pare rau pentruca cei de la Microsoft nu au tinut cont de faptul ca pe sistemele existente nu merge orice SO(Vista).Vor ei sa mai dreaga busuiocul dar mie mi s-au parut mai destepti cei ce au creat seria Call of Duty adica un joc pentru toate sistemele. Aviz celor de la Microsoft.

  8. Anonim spunea...

    @Fanibu
    crezi ca am fata de prost?? sa pun toate cacaturile de packuri sa imi manance rami!! asta este 100% OS(Windows Seven bai baieti) daca nu credeti mai cititi si voi pe microsoft dot com inainte de a posta tampenii pe bloguri!!
    este valabil si pt Pustiu!!!

  9. Anonim spunea...

    e windows XP.....va lasati inselati de cateva poze...unde mai ajungem?

  10. Anonim spunea...

    frate nu comenta daca nu stii!! exista pe trackere varianta beta de 3 gb si ceva ala este xp!! vai de tine!!

  11. Anonim spunea...

    Anonim, ala nui xp. xp-u sigur nu vine cu un link de feedback :))...

  12. Anonim spunea...

    Mai baieti,terminati cu prostiile,Winsows Se7ve e cu totul alceva.Nu e nici un Vista modificat nici un XP.E cu totul alt Kernel.Doar pentru faptul ca pastreaza unele caracteristici ale predecesorului sau nu inseamna ca lau modificat.E mult mai stabil si mai reactiv decat chiar un Xp,nu consuma resurse.Au lucrat baietii bine la el.Felicitari Microsoft!!!!

    The ANGEL

  13. arachnidu spunea...

    folosesc chiar in acest moment windows 7 si este excelent. abia astept lansarea oficiala.

  14. SaS spunea...

    da este un windows OK! Si eu il folosesc pe laptop,merge super!
    mai ales ca o sa fie open source(free)!

  15. Anonim spunea...

    windows open-source? cred ca glumesti!