VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

luni, 29 decembrie 2008

Cerinte pentru Saints Row 2

Minimum Requirements:
- Windows XP / Vista
- 2.0 GHz Dual-Core Processor (Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2)
- 1 GB Available System Memory
- 15 GB Available Hard Drive Space
- 128 MB 3D Video Card w/Shader Model 3.0 Support (Nvidia GeForce 7600 / ATI Radeon X1300)
- DirectX Compatible Display Capable of 640x480 16-bit Color Resolution
- DirectX 9.0c Compatible 16-bit Sound Card
- Broadband Connection for Internet Multiplayer

Recommended Requirements:
- Windows XP / Vista
- 3.2 GHz Dual-Core Processor (Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2)
- 2 GB Available System Memory
- 256 MB 3D Video Card with Shader Model 3.0 Support (Nvidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD3850)
- DirectX Compatible Display Capable of 1024x768 in 32-bit Color
- DirectX 9.0c Compatible 16-bit Sound Card
- Recommended System Requirements Required for 2-12 Player Multiplayer or Co-Op

17 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    cerinte mai mici ca la gta4!! foarte bine!!

  2. Anonim spunea...

    Daca s-ar putea si mai mici n-ar fi rau :)

  3. Anonim spunea...

    eh.. eu zic ca sunt acceptabile cerintele jocului fata de gta4 sau crysis!!

  4. Anonim spunea...

    imi merge :D :)

  5. Anonim spunea...

    un pas iainte saints row 2 !! tot asa frate! sper sa nu dezamageasca!!

  6. Anonim spunea...

    imi merge shi mie dar sacadeaza mai tare ca la gta4 defapt gta4 imi mere cu 28-35 fps shi ista mere mai putzin .jocul este super avand invedere ca shi io askult shi sunt fan rapp,rnb (ps: cfgmeu
    cpu amd 4800+ x2 64
    plc baza ga-m56s-s3
    plc video xfx nvidia 8800 gt
    sursa thermaltake 470w)

  7. Anonim spunea...

    salut....am luat si eu jocu saints row 2 de pe filelist....il instalez tot tot si cand sa intru imi zice :This application has failed to start because X3DAudio1_4.dll was not found. Re-installing....Imi puteti spune ce pot face? adik un site ceva :D

  8. Anonim spunea...

    da te ajutam!! intra pe acest link!
    http://www.microsoft.com/downloads/thankyou.aspx?familyId=5493f76a-6d37-478d-ba17-28b1cca4865a&displayLang=en descarci acest SDK il instalezi si dai restart la pc, apoi rulezi jocul si merge 100%! bafta!! te mai asteptam!!

  9. Anonim spunea...

    imi pare rau sa iti spun..dar nu mere situ :| poti sa dai upload la fisieru ala pe un site si sa pui adresa ?:D daca nu e prea mare deranju....te rog...

  10. Anonim spunea...

    merge siteul... dai copy/paste pe mozilla si va merge!! nu pot uploada deoarece are peste 500mega kitul!!

  11. Anonim spunea...

    imi spune :

    Server not found













    Firefox can't find the server at www.microsoft.com.








    * Check the address for typing errors such as
    ww.example.com instead of
    www.example.com

    * If you are unable to load any pages, check your computer's network
    connection.

    * If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
    that Firefox is permitted to access the Web.




    Dami idu tau de messenger...pls:D

  12. Anonim spunea...

    fratzilor..va rog si eu sami dati o invitatie pe filelist k mi-au dezactivat contul si nu pot sal recuperez...kinez_yoo@yahoo.com Multumesc mult!

  13. Anonim spunea...

    vreau shi tu jocu asta te rog :X

  14. Anonim spunea...

    pls dak se poate o invitatie pe filelist .... id de mess : sirbupaul@yahoo.com va rog din suflet

  15. Anonim spunea...

    ma eu am procesor de 3,8 gh si placa de 512 dar am rami 512 imi merge va rog sa imi spuneti la id de Y!M extream_win@Yhaoo.com

  16. Anonim spunea...

    mie imi merge crysis bine s asta imi merge in reluare nuj dc ?

  17. Anonim spunea...

    si mie imi merge crysis si prototype bine dar saints row 2 imi sacadeaza