VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Grand Theft Auto IV poate fi precomandat

Valve Software a anuntat ca versiune PC a jocului Grand Theft Auto IV poate fi precomandată prin Steam la un pret de 50$.Cei care precomanda jocul vor primi bonus Grand Theft Auto Vice City.
Versiunea PC al jocului Grand Theft Auto IV va fi lansata pe 3decembrie in Europa.

Image Hosting Image Hosting Image Hosting

9 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    cred ca o sa-l comand..merita jocul asta are 10/10

  2. Anonim spunea...

    super tare....

  3. Anonim spunea...

    tare...apare pe 2 dec:D

  4. Anonim spunea...

    vreau sa-mi fac un sistem pc game ,dar nu stiu cat o sa ma coste !cu 10-15 milioane credeti da scap? sa pot juca nfs uncover,call of duty 4 sau 5,test drive unlimitid,drive 3 r,gta ,etc.!astept un raspuns sincer si cat mai curind!

  5. SaS spunea...

    da scapi cu maxim 18 mil..
    cu intel core2 duo,3gb ram, placa video 8600,8800 de la geforce,hard de 250gb este de ajuns!!

  6. Anonim spunea...

    mutumesc ptr. raspuns !

  7. Anonim spunea...

    nu ai pt ce si te mai asteptam pe aici;)!

  8. Anonim spunea...

    vreau si eu jocul.copilul meu ma bate la cap dar nu mi-l permit.altfel nu se poate?:Dadica sa mi-l doneze cineva.please!

  9. Anonim spunea...

    incerca de pe trackere!!
    www.torrentz.com sau isohunt.com si cu bitcomet!! bafta!