VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Call of Duty:World at War,cerinte minime de sistem

Processor: AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3.0GHz or better
Memory: 8 GB free hard-drive space, 512MB RAM (XP)/1GB RAM (Vista)
Graphics: Shader 3.0 or better, 256MB Nvidia GeForce 6600GT/ATI Radeon 1600XT or better

10 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    mai este putin si apare \:D/

  2. ss spunea...

    e cel mai tare joc :)

  3. Anonim spunea...

    l-am jucat este intradevar frumos joc

  4. Anonim spunea...

    deja am trekuto in 5 ore :)
    joaka supeeeeeeeeeeer
    !!!

  5. Anonim spunea...

    tare jocu
    e greu da tare

  6. Anonim spunea...

    e frumos.....dar la mine merge doar primul stagiu.....iar dupa imi da ceva eroare:((

  7. vLAdwTZ spunea...

    l-am jucat ceva...dar pe la nivelul 5 eroare...:((...sunt nevoit sa-l reiau cu gandul ca celalalt a fost stricat...:S

  8. Unknown spunea...

    stie careva daca are nazi zombie ???? zice-ti la alex_barca07!!!!PLZ!!!

  9. Anonim spunea...

    DE CE DUPE CE IES DIN JOC SI INTRU DIN NOU APARE IMAGINEA NEAGRA NU APARE NIMIC SE AUDE NUMAI SUNETUL petru ca eu al cerintele :procesoru de 2,7 ghz simbron rami de 2 gb si a video de 256 e inegrata in placa de baza

  10. Anonim spunea...

    merge pe nvidia 6150se? ?