VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

luni, 18 august 2008

Leapsa de la Blogatu'

Eu sincer nu prea mai ma joc.Dar mai imi vine chef de cate un CrysisImageHost.org.
Ma mai joc si noul FlatOut Ultimate Carnage care mi se pare extraordinar.
Cand nu am ce face ma joc un GTA San Andreas Real facut de mine(da este in romana)ImageHost.org.
Poze:

model9.jpg (94 KB)model_4.jpg (72 KB)

Zilele astea sa lansat si Code of Honor 2 care imi place destul de mult.
Astept GTA IV si CRYSIS WARHEAD dar sa nu uitam de Far Cry2 care se anunta extraordinar de frumos.
Cand am primit leapsa de la Blogatu' cautam niste noi masinute la NFS Pro Street,am vazut ieri pe Youtube un video cu Audi R8 si bugatti veyron si eram curios cum merg pe NFS Pro Street.Mi-am adus aminte si de jocul din seria NFS care va urma adica NFS Undercover.Cam atat mai ma joc eu.

4 comentarii :

  1. Marius spunea...

    Niste jocuri foarte interesante.

  2. Anonim spunea...

    da frumoase jocuri! si eu astept ultimul NFS:x!

  3. Anonim spunea...

    Da-mi si mie jocul modificat de tine. Sa il testez putin :D

  4. Anonim spunea...

    gta 3 modificat de tine nu ai?