VA INVITAM LA SAN ANDREAS MULTIPLAYER!
cancel.lt

Descarca San Andreas:

1) Descarcam jocul de Aici 2) Dezarhivezi jocul cu WinRaR 3) Instalezi "Instaleaza SAMP de aici" 4) Dublu Click pe samp.exe si il ducem unde este folderul cu jocul. 5) Adaugam la favorite serverul ip: samp.sasnet.eu

duminică, 11 mai 2008

Program de detectare a userilor invizibili pe Y!M

Persian Gap :este gen Xeeber,introdu' ID-ul Yahoo Messenger a persoanei pe care vrei sa-l verifici in locul de search si veti vedea imediat(in casuta din dreapta) daca prietenul este offline sau invizibil!


NOU!
Cea mai buna alternativa: http://invisible.sasweb.net









Incercati cu incredere Persian GapImageHost.org

5 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    nu este nici una buna,am bagat id uri care erau pe mess si imi arata ca sant offline.varza totala,in concluzie nu sant de treaba nici un program.

  2. Anonim spunea...

    Cel mai Prosy site de detect invisible e : www.yahoo.from-magic.com si in rest sunt aproape toate destul de bune!

  3. Anonim spunea...

    am o intrebare...cum sa fac sa imi sterg id de pe acest site? pt e fff aiurea ca mi s-a inregistrat... :((((((

  4. Anonim spunea...

    am o intrebare...cum sa fac sa imi sterg id de pe acest site? pt e fff aiurea ca mi s-a inregistrat... :((((((

  5. SaS spunea...

    NOU!
    Cea mai buna alternativa: http://invisible.sasweb.net